Δραστηριότητες της τάξης μας

Η ομάδα μας

Ο καθένας μας είναι ξεχωριστός, αλλά όλοι μαζί είμαστε μια απίθανη ομάδα!




Οι μαθητές της τάξης μας ξεκίνησαν τη νέα σχολική χρονιά δημιουργώντας ένα συμβόλαιο συνεργασίας. Τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά και έφτιαξαν το λουλούδι της τάξης, ένα σύμβολο αγάπης και φιλίας!




Επίκεψη της τάξης μας 

στο Θέατρο Απόλλων

για το 9ο animasyros




  Την Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016, οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης μας πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Θέατρο Απόλλων προκειμένου να παρακολουθήσουν προβολές για παιδιά του animasyros. Περάσαμε υπέροχα!




Ένα κολάζ και μια ιστορία για 

τα φθινοπωρινά φύλλα




   Με αφορμή το Φθινόπωρο, μια εικόνα του μαθήματος της Γλώσσας και την Μελέτη Περιβάλλοντος, συζητήσαμε και γράψαμε όλοι μαζί την ιστορία για"το ταξίδι του μικρού φύλλου". 
Φτιάξαμε και ένα ομαδικό φθινοπωρινό κολάζ.


"Το ταξίδι του μικρού φύλλου"
Ομαδική συγγραφή ιστορίας



Μαθαίνω τις μονάδες και τις δεκάδες


Ποιοι είναι οι μονοψήφιοι αριθμοί;
Ποιοι είναι οι διψήφιοι αριθμοί;
Ποιες είναι οι μονάδες και ποιες οι δεκάδες σε έναν διψήφιο αριθμό;
Τόσες ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν με ένα παιχνίδι; 
Παίζουμε με τις κάρτες των αριθμών και 
φτιάχνουμε μονοψήφιους και διψήφιους αριθμούς.
Μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε τις μονάδες από τις δεκάδες.
Η κάθε μία έχει τη δική της θέση. 
Θυμάμαι πώς τοποθετώ έναν διψήφιο αριθμό κάτω από έναν άλλο;










Διαβάζω και γράφω μια ιστορία





    Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας 
"Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι", 
μάθαμε πώς να γράφουμε μια ιστορία. 
Ποια είναι τα κομμάτια μιας ιστορίας και 
πώς μπορώ να γράψω μια δική μου;





   Τα κομμάτια της ιστορίας της Σερενάτας, όπως τα έγραψε μαθητής της τάξης μας.




    Διαβάσαμε επίσης στην τάξη ένα από τα βιβλία με τα οποία συμμετέχουμε στον Διαγωνισμό Ανάγνωσης των εκδόσεων "Μεταίχμιο". 
Στα παιδιά άρεσε πάρα πολύ! 
Ανυπομονούμε να διαβάσουμε και τα άλλα δύο βιβλία που συμμετέχουν στον διαγωνισμό! 







Ήρωες και ηρωίδες του χτες και του σήμερα



Συμμετέχουμε στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης!


Η συμμετοχή μας στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης 
γίνεται με τα εξής τρία βιβλία:


1.  Τα μαγικά χέρια του τσαγκαράκου




Ένας τσαγκαράκος, μια μικρή πολιτεία, πολλά ξηλωμένα παπούτσια και μπόλικη δουλειά! Τι θα γίνει τελικά; Είναι όλα για πέταμα ή μήπως τα μαγικά χεράκια του μπορούν όταν βάζουν κάτι «χρήσιμο και κάτι αγαπημένο» στη βελόνα τους να τα κάνουν όλα σαν καινούρια; Μήπως τελικά η αγάπη κάνει τα μεγάλα μικρά και τα μικρά μεγάλα; Και ποια είναι η μαγική συνταγή για να μην ξεχνάμε και κυρίως να μην… πετάμε;


Μπορείτε να το ακούσετε εδώ:



2.  Ζητείται ιππότης!




Ο Αντώνιος έχει ένα μεγάλο όνειρο. Να γίνει ιππότης, με πανοπλία και περικεφαλαία. Έχει και μια μεγάλη αγάπη: τον Μαυρίκιο, την ταραντούλα του. Μα και έναν μεγάλο φόβο: το σκοτάδι! Σαν σβήσουν τα φώτα, αυτός ο φόβος θεριεύει. Θα γίνει πραγματικός ιππότης; Θα τα καταφέρει παρά τον φόβο του για το σκοτάδι; Αλήθεια, οι πραγματικοί ιππότες φοβούνται;


Μπορείτε να το ακούσετε εδώ:




3.  Παπαγάλος πειρατής




Ο γκρίζος αφρικανός παπαγάλος ήτανε ταξιδευτής μεγάλος. Είχε όμως καημό να γίνει πειρατής… Ήθελε και αυτός πειρατικό καπέλο, ασημένιο γάντζο, μαύρο κάλυμμα στο μάτι, αλλά πιο πολύ ακόμα ήθελε την αγάπη της πειρατίνας του!

Ένα πολύχρωμο και αστείο παραμύθι, που μας μαθαίνει να αγαπάμε τον εαυτό μας κι ας μην είναι πειρατής!

Μπορείτε να το ακούσετε εδώ:




Μπορείτε επίσης να ακούσετε:

Ο ραφτάκος των λέξεων 




Κάποια ρούχα είναι ραμμένα με μεταξωτή κλωστή, άλλα είναι μάλλινα βαριά κι άλλα σαν πέπλα ανάλαφρα. Υπάρχουν όμως και κάποια ρούχα βολικά πολύ, που είναι έτσι φτιαγμένα, ώστε να μας ζεσταίνουν τον χειμώνα και να μας δροσίζουν το καλοκαίρι. Ποιος ράφτης ξέρει να τα ράβει και πού θα τον βρούμε;
Μια φορά κι έναν καιρό… δηλαδή χτες ή σήμερα ή και αύριο… Νάνοι και νεράιδες, δράκοι, μάγισσες και βασιλιάδες πάνε κι έρχονται ανάμεσα στα παραμύθια και στην αλήθεια. Δρόμο παίρνουν και δρόμο αφήνουν, φτάνουν στις άκρες του κόσμου κι ύστερα πάλι γυρίζουν πίσω. Και τέλος ζούνε και ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!

Μπορείτε να το ακούσετε εδώ:



Ας υποδεχτούμε όλοι μαζί το Φθινόπωρο
με τα
"Μαμα - μαγειρέματα"!





Οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης μας
προσκαλούν τις μαμάδες τους στο σχολείο
για να ετοιμάσουμε όλοι μαζί
φθινοπωρινά γλυκά!

Θα φτιάξουμε νοστιμότατο παστέλι σοκολάτα
και γλυκό του κουταλιού κυδώνι!


Έχουμε φτιάξει τις προσκλήσεις μας!














Ετοιμάσαμε την αφίσα για την πόρτα της τάξης!




Έχουμε και σκούφους μαγειρικής!



Σας περιμένουμε!


"Η μικρή Σάρλοτ σκηνοθέτις"


"Πού πήγε ο Μουντζούρης;"


Εργαστήριο δημιουργίας
ταινίας κινούμενης εικόνας (animation)
στην τάξη μας!



 



Την Παρασκευή στήσαμε ένα ολόκληρο εργαστήριο 
στην τάξη μας!

Στρώσαμε χαρτί του μέτρου και 
καθίσαμε όλοι μαζί 
να επεξεργαστούμε τους ήρωες της ιστορίας μας 
και να βρούμε το σενάριο της ταινίας μας.
Τα παιδιά συνεργάστηκαν σε μικρές ομάδες,
παίζοντας με τους ήρωες και τα σκηνικά.











Αφού βρήκαμε το σενάριο, 
προσπαθήσαμε να καταλάβουμε στην πράξη 
πώς δημιουργούμε 
μια ταινία κινούμενης εικόνας (animation).

Τα παιδιά έβγαλαν φωτογραφίες 
τους ήρωες της ταινίας μας 
στα σκηνικά που στήσαμε. 

Ευχαριστούμε πάρα πολύ
 τους γονείς της τάξης μας
για την φωτογραφική μηχανή 
που μας δώρισαν!
















Όταν αυτές οι φωτογραφίες 
μπουν η μία μετά την άλλη, 
με τη βοήθεια ενός προγράμματος στον υπολογιστή, 
θα μπορούμε να δούμε
 τους ήρωες να κινούνται!

Ο συνδυασμός κινούμενης εικόνας και ήχου
αποτελεί μια ιδιαίτερα ισχυρή μορφή λόγου
στις μέρες μας και χρησιμοποιείται ευρέως.
Ήταν ένα εργαστήριο όπου μάθαμε 
την τεχνική δημιουργίας 
μιας ταινίας κινούμενης εικόνας. 

Στόχος μας είναι να μάθουμε
να χρησιμοποιούμε
και αυτή τη μορφή έκφρασης σκέψεων, 
συναισθημάτων 
και αφήγησης μιας ιστορίας.




Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή
με την έννοια του σεναρίου,
μιας ιστορίας,
και κατάλαβαν ότι
ένα σενάριο πρέπει να έχει
ήρωες, τόπο, χρόνο, πλοκή,
αρχή, μέση και τέλος.

Επίσης, στο εργαστήριό μας, 
τα παιδιά είχαν την ευκαιρία
να γνωρίσουν 
την φωτογραφία ως μέσο έκφρασης
και να εξοικειωθούν με
βασικές τεχνικές φωτογράφισης.


Τα παιδιά εξοικειώνονται με
τη χρήση τεχνικού εξοπλισμού
 (φωτογραφική μηχανή),
αλλά κυρίως εξοικειώνονται με 
τη διαδικασία παραγωγής
και συνειδητοποιούν την αξία 
των πλάνων, των ήχων και του "ρυθμού"
ως "οπτικοακουστικών εργαλείων"
που συνθέτουν και διηγούνται μια ιστορία.


Περιμένουμε με ανυπομονησία το αποτέλεσμα! 



Τα γεωμετρικά στερεά



Μπράβο στα παιδιά 
που έφτιαξαν γεωμετρικά στερεά
χρησιμοποιώντας πλαστελίνη και ξυλάκια.



Ο κύβος, το ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο και η πυραμίδα.







Ζωγραφίζω έξι μέτρα 

για την προστασία του περιβάλλοντος.






Ακόμα και ένα μικρό παιδί 
μπορεί να κάνει τη διαφορά!

Τι μπορώ να κάνω 
για να προστατέψω τον πλανήτη;

Ένα άρθρο μας ενημερώνει...





Τα παιδιά ζωγραφίζουν...


Αντώνης

Άγγελος
Γιώργος Β.


Γιώργος Θ.
Λευτέρης


Μαρίλεια

Μανώλης
Πέτρος






Μελέτη Περιβάλλοντος



Εργασίες και δραστηριότητες 

των παιδιών

 στη Μελέτη Περιβάλλοντος


Ανακαλύπτω το πράσινο στη γειτονιά μου


Ας παρατηρήσουμε γύρω μας, 
στην αυλή του σχολείου μας και 
στους δρόμους τριγύρω. 

Υπάρχει πράσινο;

Οι μικροί δημοσιογράφοι 
φωτογραφίζουν και
παίρνουν συνέντευξη
 από το δέντρο της αυλής του σχολείου μας. 
Τι θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε και 
τι θα μας απαντούσε;

Ανδρέας

Άγγελος

Αντώνης

Άννα
Γιώργος Β.

Βικτώρια
Ζωή


Γιώργος Θ.
Λευτέρης


Ιάσονας




Μαρία

Μανώλης


Μαρικαίτη
Μαρίλεια



Νικολέτα

Άγγελος
Ανδρέας
Άννα



Αντώνης

Βικτώρια

Γιώργος Β.

Γιώργος Θ.

Ζωή

Ιάσονας

Λευτέρης

Μανώλης

Μαρία





Οι μικροί δημοσιογράφοι του Β'1




Η συνέντευξη που πήραμε
 από το δέντρο της αυλής.

























Οι  μικροί μας δημοσιογράφοι
χωρίστηκαν σε 3 ομάδες και
έκαναν μια μικρή εξόρμηση
στη γειτονιά  του σχολείου μας


.


Στη γειτονιά συναντήσαμε πολλά καταστήματα.
Αποφασίσαμε η κάθε ομάδα
να γνωρίσει από ένα κατάστημα της γειτονιάς μας
και να πάρει μια μικρή συνέντευξη
από τους επαγγελματίες της γειτονιάς.



Εξοπλιστήκαμε με την φωτογραφική μας μηχανή,
τις δημοσιογραφικές μας ταυτότητες και
ένα φύλλο εργασίας
όπου συμπληρώσαμε
τα στοιχεία της ομάδας μας,
τις ερωτήσεις που κάναμε
στους επαγγελματίες της γειτονιάς μας και
εκεί σημειώσαμε και τις απαντήσεις που μας έδωσαν.

Ευχαριστούμε πολύ τους επαγγελματίες
της γειτονιάς μας για τη φιλοξενία τους!

Η ομάδα που αποφάσισε να ονομαστεί
  "Η σούπερ ομάδα" 

επισκέφθηκε το μπακάλικο  της γειτονιάς.
Πέτρος



Αντώνης

Μαρία



Ζωή



Ομάδα: Η σούπερ ομάδα
Η  ομάδα που αποφάσισε να ονομαστεί
  "Οι άγριοι"
επισκέφθηκε το φαρμακείο της γειτονιάς.

Ομάδα: Οι άγριοι


Η ομάδα που αποφάσισε να ονομαστεί
  "Τα γλυκά"
επισκέφθηκε το ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς.

Ομάδα: Τα γλυκά


Επίσης, φτιάξαμε και μια άλλη
ομαδική εργασία!
Αυτή τη φορά ανακαλύψαμε μια άλλη τέχνη,
τη ζωγραφι
κή.





Αφού γνωρίσαμε το κάποια έργα του ζωγράφου
Πάουλ Κλέε, τα παιδιά έφτιαξαν
με τον δικό τους μοναδικό τρόπο

 τη δική τους πόλη!



       


Στο εργαστήριο των καλλιτεχνών...







Η πόλη μου







Μελέτη Περιβάλλοντος







Τρεφόμαστε σωστά;

Φροντίζουμε τον οργανισμό μας όπως πρέπει;

Ας δούμε την πυραμίδα της διατροφής
για να μάθουμε πώς να τρεφόμαστε υγιεινά.








Ταΐστρες για τα πουλιά της αυλής μας






Οι μαθητές του Β'1 ετοίμασαν ταΐστρες 
για τα πουλιά της αυλής του σχολείου μας.
Χρησιμοποιώντας υλικά 
που έχουμε όλοι στο σπίτι μας, 
όπως βούτυρο, ψίχουλα και ξηρούς καρπούς, 
φτιάξαμε ένα μικρό γεύμα 
για τους μικρούς μας φτερωτούς φίλους!








Περιμένουμε με ενθουσιασμό το μεγάλο φαγοπότι!

"Η Γαλάτεια και τα μυρμήγκια"





Την Τετάρτη, 18/01/17, πραγματοποιήσαμε 
μια επίσκεψη στο Θέατρο Απόλλων,
όπου παρακολουθήσαμε την παιδική θεατρική παράσταση 
"Η Γαλάτεια και τα μυρμήγκια".

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο με το κείμενο, 
τα σκηνικά, τα κοστούμια και τη μουσική, 
όσο και με τα μηνύματα της παράστασης.

Με αφορμή αυτή μας την εξόρμηση, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β'1, 
χωρισμένοι σε τρεις μυστικές ομάδες,
 καθεμία με την δική της μυστική αποστολή, 
μας έδωσαν υπέροχες ομαδικές εργασίες,
ενημερώνοντάς μας για
 τη διαδρομή που ακολουθήσαμε,
για το Θέατρο Απόλλων
και για την ίδια την παράσταση.

Τα παιδιά με τη δική τους ματιά αποτύπωσαν 
όλα αυτά που είδαν και αισθάνθηκαν.














Με χαρά σας προσκαλούμε
να επισκεφθείτε την
έκθεση λαογραφίας 
που διοργανώνουμε!




Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' τάξης
σας προσκαλούν να επισκεφθείτε
το Λαογραφικό Μουσείο
που ετοιμάζουν.
Ξεναγοί θα είναι φυσικά
οι μαθητές της Β'.




Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί
την Τρίτη, 31/01/17
στον χώρο του Γυμναστηρίου του σχολείου
και θα είναι ανοιχτή για
όλους τους μαθητές του σχολείου,
 για τους δασκάλους τους,
αλλά και για τους γονείς της Β' τάξης.


Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς των μαθητών μας
για την ανταπόκριση στο κάλεσμά μας
να μας προμηθεύσουν με αντικείμενα 
βγαλμένα από την ελληνική παράδοση
προκειμένου να τα εκθέσουμε.



Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί
την παράδοσή μας!

Σας περιμένουμε!

Λαογραφικό Μουσείο




Η Β' τάξη διοργάνωσε με επιτυχία
 μια έκθεση λαογραφίας στο σχολείο μας.

Η έκθεσή μας περιελάμβανε 
αντικείμενα καθημερινής χρήσης, μαγειρικά σκεύη,
σχολικά είδη, γεωργικά εργαλεία.
Κομμάτι του Μουσείου μας
ήταν και η προβολή μικρών βίντεο
του Κινηματογραφικού Αρχείου
του Κέντρου έρευνας της ελληνικής λαογραφίας
της Ακαδημίας Αθηνών.

 

Η έκθεση έμεινε ανοιχτή 
για όλους τους μαθητές 
και τις μαθήτριες του σχολείου, 
τους δασκάλους τους 
και τους γονείς των μαθητών μας 
που μας τίμησαν με την παρουσία τους, 
δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα παιδιά της Β' τάξης 
να έχουν μια πρώτη επαφή 
με την διαδικασία διοργάνωσης και 
παρουσίασης μιας έκθεσης, 
αλλά και την ευκαιρία στα παιδιά άλλων τάξεων 
να γνωρίσουν τη δουλειά τους. 






Εικόνες και αντικείμενα της ελληνικής παράδοσης 
μας ταξίδεψαν σε προηγούμενες δεκαετίες και,
 λέγοντάς μας το καθένα την ιστορία του, 
έκαναν τη δική τους "διαδρομή"
 στο Μουσείο μας και στην σκέψη μας, 
δίνοντάς μας πολύτιμες πληροφορίες 
για την εξελικτική πορεία της ζωής στο πέρασμα των χρόνων. 



Τα παιδιά επεξεργάστηκαν 
την πολιτιστική συλλογή του Μουσείου μας και
 διερεύνησαν την αξία της, 
μέσα από μια βιωματική διαδικασία 
που τους άφησε φεύγοντας, 
εκτός από πολύτιμες γνώσεις και 
τη χαρά της δημιουργίας και της συμμετοχής 
σε μια συλλογική προσπάθεια. 



"Πρόληψη Ατυχημάτων - 
Αδρή οφθαλμολογική εξέταση"




Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιήθηκε 
από την κ. Βαρθαλίτου Μαρία, Επισκέπτρια Υγείας στο ΚΕ.Φ.Ι.Απ. 
Σκοπός του προγράμματος ήταν η πρόληψη των ατυχημάτων 
και η ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στο διαφορετικό και στα ίσα δικαιώματα.

 Ανάμεσα στους στόχους του προγράμματος ήταν
 η έγκαιρη διάγνωση προβλημάτων όρασης,
 η ενημέρωση για τα ατυχήματα μέσα και έξω από το σπίτι
 και του τρόπου που μπορούν να προληφθούν, 
η ευαισθητοποίηση για την αξία των αισθήσεων του ανθρώπινου σώματος, 
η ευαισθητοποίηση απέναντι σε θέματα αναπηρίας, 
απέναντι στο διαφορετικό και στα ίσα δικαιώματα, 
καθώς και να μπορούν τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους,
 να μπορούν να αποδέχονται τη διαφορετικότητα και ως ένα βαθμό 
να στηρίζουν τα άτομα που χρειάζονται βοήθεια. 

Το πρόγραμμα ήταν ένα βιωματικό εργαστήριο με τα παιδιά, 
το οποίο διενεργείται σε όλα τα σχολεία της Σύρου, 
για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με τα ατυχήματα. 

Περιελάμβανε μιμητικά παιχνίδια (παντομίμα), 
ασκήσεις ελεύθερου συνειρμού, 
παιχνίδια παρατηρητικότητας - μνήμης - προσοχής, 
ζωγραφική, εργασία σε ομάδες, παρατήρηση 
και τεστ οπτικής οξύτητας. 

Η δράση αρχίζει!
Καθόμαστε όλοι μαζί σε κύκλο και ξεκινάμε!




Χωριστήκαμε σε ομάδες και συνεργαστήκαμε.




Με το "κουτί των αισθήσεων" παίξαμε ομαδικά παιχνίδια
ανακαλύπτοντας την αξία των αισθήσεων του ανθρώπινου σώματος,
αλλά και της αλληλοβοήθειας.











Καταπληκτικές μάσκες έχουν φτιαχτεί για τις ανάγκες του προγράμματος!




"Το κουτί των αισθήσεων"




...και το περιεχόμενό του!




Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια μνήμης και παρατηρητικότητας.










Λύσαμε σταυρόλεξο με τις νέες έννοιες που επεξεργαστήκαμε.







Και στο τέλος, όλα κατέληξαν σε μια ομαδική ζωγραφιά
που αντανακλούσε τα συναισθήματα που είχαμε
από τη μέρα που πέρασε, 
αλλά και το δέσιμο και την συνεργασία της ομάδας!






Ευχαριστούμε πολύ την κ. Βαρθαλίτου Μαρία, 
Επισκέπτρια Υγείας στο ΚΕ.Φ.Ι.Απ.
για την αξιόλογη προσπάθεια!

Τα παιδιά πέρασαν μια υπέροχη μέρα,
γεμάτη με νέες γνώσεις, παιχνίδι, χαρά και συνεργασία
μέσα από ποικίλες και ενδιαφέρουσες βιωματικές δραστηριότητες!


Έθιμα της Αποκριάς



Αλέκος Φασιανός, Χαρταετός

Η ελληνική λαϊκή παράδοση 
παρουσιάζεται μέσα από μια πληθώρα εθίμων, 
τοπικού χαρακτήρα, 
που αναβιώνουν σε κάθε περιοχή της χώρας.


Δημήτρης Μυταράς,  Χαρταετοί

Στη Σύρο, τα "ζεϊμπέκια" της Άνω Σύρου
είναι ένα τοπικό έθιμο
που αναβιώνει κάθε χρόνο
την περίοδο της Αποκριάς.
Επίσης στην Ερμούπολη διοργανώνεται
μεγάλη καρναβαλική παρέλαση
με τη συμμετοχή πολλών ομάδων!



Joan Mir;o, Το καρναβάλι του Αρλεκίνου

Συζητήσαμε λοιπόν στην τάξη
για τα τοπικά έθιμα του νησιού μας,
αλλά και για έθιμα της Αποκριάς
άλλων περιοχών της χώρας μας.

Μιλήσαμε και γράψαμε μια εργασία 
για την ιστορία του χαρταετού.
Από πού ξεκίνησε το ταξίδι του;


Ανδρέας


Άγγελος

Αντώνης

Άννα
Ιάσονας


Γιώργος Β.

Μανώλης

Βικτώρια

Μαρίλεια

Μαρία


Ζωή

Ζωγραφίσαμε και τους χαρταετούς μας!




















Οι μικροί δημοσιογράφοι
επισκέπτονται
την "Τυποκυκλαδική Α.Ε."


Στα πλαίσια του προγράμματος
"Γίνομαι μικρός δημοσιογράφος"
που διενεργείται καθ'όλη τη διάρκεια 
του σχολικού έτους,
η τάξη μας μαζί με την Δ' τάξη
πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη
σε μια εταιρεία γραφικών τεχνών 
και εκδόσεων του νησιού μας.















Προστατεύω το περιβάλλον!

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία
να δουν από κοντά
την διαδικασία παραγωγής και εκτύπωσης
εντύπων ποικίλης ύλης,
αλλά και τα πιεστήρια ενός εκδοτηρίου.

Αναμνηστικά από την επίσκεψη

Στον χώρο της "Τυποκυκλαδικής Α.Ε."
στεγάζεται και η τοπική εφημερίδα
"Κοινή γνώμη",
η οποία πρόσφατα δημοσίευσε 
ένα άρθρο για την ψηφιακή εφημερίδα
της τάξης μας,
"Τα λουκουμάκια του Β'1".



Η πρώτη μέρα της Άνοιξης!





Σήμερα, 1η Μαρτίου, 
είναι η πρώτη μέρα της Άνοιξης!

Την περιμέναμε πώς και πώς 
μετά από έναν βαρύ και κρύο Χειμώνα!

Συζητήσαμε για τον μήνα Μάρτιο.
Από πού πήρε το όνομά του;
Ποια έθιμα της παράδοσής μας τον συνοδεύουν;
Τι σημαίνει για εμάς η Άνοιξη;
Ξέρουμε παροιμίες για τον Μάρτιο;


Τα παιδιά έφτιαξαν ομαδικές εργασίες 
και τις παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.


























Ένα μικρό δωράκι, 
και χαρακτηριστικό έθιμο του Μαρτίου,
στην ομάδα της τάξης μας
 έχει και μια άλλη σημασία.
Το αρχικό γράμμα στο "μαρτάκι" μας
συμβολίζει την μοναδικότητα του καθενός μας
και όλα μαζί συνθέτουν την ομάδα μας!
Για εμάς λοιπόν, είναι και 
ένα βραχιολάκι φιλίας!




Και του χρόνου!

Φτιάχνουμε 

τον δικό μας

ανθόκηπο!



"Την Άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις"
                                        Οδυσσέας Ελύτης


Μια υπέροχη δραστηριότητα
που συνδυάζει 
παιχνίδι και γνώση
είναι και η κηπουρική.

Με την ομάδα μας, 
τα "λουκουμάκια του Β'1",
αποφασίσαμε να αξιοποιήσουμε
και να ομορφύνουμε
ένα μικρό κομμάτι του σχολικού κήπου
φτιάχνοντας τον δικό μας
ανθόκηπο.




Φυτέψαμε πολύχρωμες πετούνιες!







Η άνοιξη έφτασε!

Η τάξη μας άρχισε
την κηπουρική!

Φυτέψαμε... 



















...και ποτίσαμε!






Το αποτέλεσμα ήταν 
μια γωνιά του κήπου
να μεταμορφωθεί
σε έναν πολύ 
όμορφο ανθόκηπο!
Η αυλή γέμισε χρώματα
και μύρισε Άνοιξη!




Η κηπουρική βέβαια,
συνεχίζεται...
μια και οι μικροί κηπουροί
έχουν την ευθύνη των φυτών τους,
το πότισμα και τη φροντίδα τους.
Έχουν και την ευκαιρία
να παρατηρούν τα φυτά τους
καθώς ολοένα 
μεγαλώνουν και ανθίζουν!







Μια μικρή παρέμβαση
στον κοινόχρηστο χώρο
της αυλής του σχολείου
έδωσε χρώμα και άρωμα!

Χαρά και δημιουργία
με ένα αισθητικό αποτέλεσμα
στο οποίο έχουν όλοι πρόσβαση
και δημιουργήθηκε από 
την ομάδα μας!

"Παιδί και ενσυναίσθηση,
Μαθαίνω να συναισθάνομαι,
να αποδέχομαι τον εαυτό μου
και τους άλλους"


Στην τάξη μας πραγματοποιείται
 Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
σε συνεργασία με το 
Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων
 και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας
 "ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ".


Το πρόγραμμα υλοποιείται
μέσα σε 10 
συναντήσεις - βιωματικά εργαστήρια,
με συντονίστρια 
τη δασκάλα της τάξης.


Στόχοι του προγράμματος είναι
να βοηθήσει τα παιδιά 
στο πλαίσιο της ομάδας,
να αισθανθούν 
αποδεκτά και σημαντικά 
στο πλαίσιο της ομάδας - τάξης,
να εξασκηθούν σε δεξιότητες 
διαλόγου και συνεργασίας,
να μάθουν να αποδέχονται τη διαφορετικότητα
 και να εμπλουτίζονται από αυτήν,
να εκπαιδευτούν στο να
 λειτουργούν συνεργατικά,
να μάθουν να θέτουν 
και να τηρούν όρια και κανόνες.


"Παιδί και ενσυναίσθηση,
Μαθαίνω να συναισθάνομαι,
να αποδέχομαι τον εαυτό μου
και τους άλλους"




Το πρώτο εργαστήριο του
Προγράμματος Αγωγής Υγείας
που υλοποιεί η τάξη μας
πραγματοποιήθηκε επιτυχώς
και άφησε 
πολύ θετικές εντυπώσεις στα παιδιά,
πετυχαίνοντας τους αρχικούς του στόχους.

Στόχοι του πρώτου εργαστηρίου
ήταν η γνωριμία των μελών της ομάδας
και η διαμόρφωση 
του συμβολαίου συνεργασίας.


Η ομάδα συναντιέται σε κύκλο.
Ο κύκλος συμβολίζει 
την ισότητα των μελών της ομάδας
και την ενότητα
και διευκολύνει την επικοινωνία
μεταξύ όλων των μελών της ομάδας.
Δημιουργεί επίσης 
ένα ασφαλές πλαίσιο
μέσα στο οποίο το κάθε παιδί
να μπορεί να εκφραστεί.


Πρώτα παίξαμε ένα παιχνίδι γνωριμίας,
όπου το κάθε παιδί είχε την ευκαιρία 
να μιλήσει στην ομάδα για τον εαυτό του,
να παρουσιαστεί στην ομάδα.





Κατόπιν, όλοι μαζί
διαμορφώσαμε 
το συμβόλαιο συνεργασίας της ομάδας,
τους κανόνες λειτουργίας της,
το οποίο και υπογράψαμε όλοι,
δηλώνοντας έτσι ότι
αποδεχόμαστε όλοι το περιεχόμενό του
και ταυτόχρονα δίνοντας μια υπόσχεση,
να προσπαθήσουμε να το τηρήσουμε.


Ακολούθησε ένα μικρό
παιχνίδι ενεργοποίησης,
όπου γίναμε όλοι μπαλόνια
που φούσκωναν, ξεφούσκωναν και έσκαγαν!
Το διασκεδάσαμε πολύ!




Κάθε μέλος της ομάδας
έχει τον δικό του προσωπικό φάκελο.
Ο φάκελος αυτός περιέχει 
ό,τι δημιουργεί κάθε παιδί
στις συναντήσεις της ομάδας.
Μπορεί επίσης να περιέχει
μια σκέψη για την ομάδα 
ή ένα μυστικό!
Αυτό κάνει τον κάθε φάκελο
ένα ιδιαίτερα προσωπικό αντικείμενο.
Τα παιδιά ζωγράφισαν τους φακέλους τους
όπως επιθυμούσαν.


Η συνάντηση έκλεισε με μια
τελική ανατροφοδότηση.
Κάθε παιδί εξέφρασε τις εντυπώσεις του
από το εργαστήριο
στην "λίμνη των συναισθημάτων".
Τα παιδιά κλήθηκαν να 
τοποθετηθούν επάνω στο νούφαρο
που τους εξέφραζε περισσότερο.


Αξίζει να σημειωθεί πως
τις περισσότερες "ψήφους"
συγκέντρωσε το "νούφαρο της αγάπης"!

"Παιδί και ενσυναίσθηση, 
Μαθαίνω να συναισθάνομαι, 
να αποδέχομαι τον εαυτό μου
και τους άλλους"




Το δεύτερο εργαστήριο του 
Προγράμματος Αγωγής Υγείας
που υλοποιεί η τάξη μας
πραγματοποιήθηκε με επιτυχία,
αφήνοντας θετικές εντυπώσεις στα παιδιά
και πετυχαίνοντας τους αρχικούς του στόχους.

Στόχοι του δεύτερου εργαστηρίου ήταν
η αναγνώριση από πλευράς των παιδιών
των στοιχείων που είναι απαραίτητα 
μέσα σε μια ομάδα
καθώς και η αναγνώριση
της σπουδαιότητας του καθενός
μέσα στην ομάδα
και του δικαιώματός του
να ανήκει εκεί
με ό,τι ο ίδιος διαθέτει ως άνθρωπος.

Το  θέμα του εργαστηρίου μας ήταν:
"Κατασκευάζοντας το σπίτι των παιδιών".
Ξεκινήσαμε στον Μαγικό Κύκλο
υπενθυμίζοντας ξανά
το συμβόλαιο συνεργασίας 
και τη σημασία του.


Ακολούθησε μια εισαγωγική συζήτηση
πάνω στο θέμα μας,
όπου συζητήσαμε πώς χτίζεται ένα σπίτι
καθώς και πώς φανταζόμαστε 
το σπίτι των παιδιών.


Με ένα παιχνίδι χωριστήκαμε σε τυχαίες ομάδες.
Το παιχνίδι αυτό, 
το οποίο παράλληλα αποτέλεσε
και μια πολύ καλή άσκηση
μη λεκτικής επικοινωνίας,
ζητούσε από τα παιδιά 
να καθοδηγήσουν τους συμμαθητές τους
στον χώρο συνάντησης της ομάδας τους
ανάλογα με το χρωματιστό χαρτάκι 
που είχαμε κολλήσει πάνω τους.
Οι "οδηγοί" τα κατάφεραν μια χαρά
και έτσι τα μέλη της κάθε ομάδας συναντήθηκαν.


Οι ομάδες ξεκίνησαν να 
κατασκευάζουν "το σπίτι των παιδιών"
αφήνοντας τη φαντασία τους ελεύθερη.
Στο τέλος κάθε ομάδα παρουσίασε 
στις υπόλοιπες την κατασκευή της,
ενημερώνοντάς μας παράλληλα
για τον τρόπο με τον οποίο εργάστηκαν.




Υπήρξε συνεργασία;
Έγινε κατανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων;
Συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας εξίσου;
Έγιναν αποδεκτές όλες οι προτάσεις;
Υπήρξαν διαφωνίες;
Πώς αντιμετωπίστηκαν;
Τηρήθηκαν οι κανόνες
του συμβολαίου συνεργασίας;
Μάθαμε κάτι για τον εαυτό μας
ή τους συμμαθητές μας;
Ποια είναι τα συναισθήματα των μελών 
της κάθε ομάδας μετά το τέλος της εργασίας τους;


Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε
με μια τελική ανατροφοδότηση.
Κάθε παιδί εξέφρασε τις εντυπώσεις του
στη "λίμνη των συναισθημάτων".


Αυτή τη φορά οι "ψήφοι"
μοιράστηκαν στα νούφαρα
"της αγάπης", "της χαράς" και "του ενθουσιασμού".

"Παιδί και ενσυναίσθηση,
Μαθαίνω να συναισθάνομαι,
να αποδέχομαι τον εαυτό μου
και τους άλλους"




Στο τρίτο βιωματικό εργαστήριο 
του Προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιεί η τάξη  μας,
επεξεργαστήκαμε την έννοια της
επικοινωνίας.

Η ύπαρξη της επικοινωνίας,
δηλαδή των συνθηκών εκείνων που επιτρέπουν σε κάποιον
να ακούγεται από τους άλλους,αλλά και να τους ακούει,
αποτελεί βασική προϋπόθεση 
ομαλής συνύπαρξης 
και αντιμετώπισης συγκρούσεων και προβλημάτων.

Στόχοι του εργαστηρίου ήταν
να αναγνωρίσουν τα παιδιά 
τα διαφορετικά συναισθήματα που βιώνουν
όταν οι άλλοι δεν τους ακούν και όταν τους ακούνε.
Επίσης, να αναγνωρίσουν την αναγκαιότητα
της προσεκτικής ακρόασης για την επικοινωνία.




Ξεκινήσαμε συζητώντας στην ομάδα
την έννοια της επικοινωνίας.
Πόσο σημαντικό είναι για μας 
να νιώθουμε ότι οι άλλοι μας ακούνε και μας καταλαβαίνουν;
Εμείς κάνουμε το ίδιο για τους άλλους;
Στη συνέχεια η βιωματική επεξεργασία όσων συζητήσαμε
μέσα από δύο διαφορετικές δραστηριότητες.

Πρώτη ήταν η δραστηριότητα: 
"Ακούει κανείς;".

Στην συγκεκριμένη δραστηριότητα
βιώσαμε πώς είναι να μιλάς σε έναν τοίχο!
Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τον τοίχο,
να του πούμε τα νέα μας και πώς περάσαμε την ημέρα μας.
Κατόπιν συζητήσαμε για το πώς είναι
να μιλάμε και να μην μας ακούει κανείς.
Ποια συναισθήματα βιώσαμε και ποιες σκέψεις είχαμε;
Υπάρχουν φορές στη ζωή μας που έχουμε νιώσει παρόμοια;




Ακολούθησε η δραστηριότητα: 
"Φτιάχνουμε το παραμύθι μας".

Τα παιδιά κλήθηκαν να φτιάξουν ένα παραμύθι όλα μαζί.
Ο ένας μετά τον άλλο, ακούνε αυτό που έχει πει ο προηγούμενος
και προσθέτουν το δικό τους κομμάτι στο παραμύθι.
Ο καθένας έχει την ευκαιρία να βάλει 
το δικό του στοιχείο στην ιστορία
και παράλληλα  να το συνδυάσει με τα κομμάτια των υπολοίπων.
Το παραμύθι μας το ηχογραφήσαμε,
το "ντύσαμε" με μουσική και το ζωγραφίσαμε!
Ο τίτλος του: 
"Περιπέτειες στο λιβάδι των λουλουδιών".
Παράλληλα συζητήσαμε πώς ήταν για μας 
το να φτιάξουμε ένα παραμύθι όλοι μαζί,
ποια συναισθήματα βιώσαμε μέσα από αυτή τη διαδικασία.
Κατόπιν, συγκρίνοντας τις δύο δραστηριότητες,
όπου στην πρώτη δεν άκουγε κανείς όσα είχαμε να πούμε,
ενώ στη δεύτερη μας άκουγε η ομάδα μας,
συζητήσαμε σε ποια νιώθαμε καλύτερα και γιατί.




Στο κλείσιμο του εργαστηρίου,
ακούγοντας την μουσική του παραμυθιού που φτιάξαμε
θυμηθήκαμε την πορεία της συνάντησής μας 
από την αρχή ως το τέλος 
και μοιραστήκαμε τις εντυπώσεις μας.
Περάσαμε υπέροχα 
και γεμίσαμε με νέες γνώσεις και ευχάριστα συναισθήματα!

"Παιδί και ενσυναίσθηση,
Μαθαίνω να συναισθάνομαι,
να αποδέχομαι τον εαυτό μου
και τους άλλους"




Το τέταρτο βιωματικό εργαστήριο
του Προγράμματος Αγωγής Υγείας
που υλοποιεί η τάξη μας
είχε τίτλο
"Το πορτρέτο - Η μοναδικότητά μου".

Στόχος του εργαστηρίου ήταν
τα παιδιά να αντιληφθούν και να αποδεχθούν
την μοναδικότητά τους.
Κανείς στον κόσμο δεν είναι ίδιος με μας.

Ένα "μαγικό κουτί" 
μας βοήθησε να ξεκινήσουμε.
Μέσα στο κουτί υπήρχε η εικόνα
 ενός πολύ ξεχωριστού ανθρώπου!
Τα παιδιά με τη σειρά, 
κοίταζαν ποιος ήταν μέσα στο κουτί
και στο τέλος αποκαλύψαμε 
ποιος ήταν ο ξεχωριστός άνθρωπος που είδαν.






Μυστικό: 
Το κουτί περιείχε έναν καθρέφτη!
Άρα ο καθένας είδε 
τον εαυτό του μέσα στο κουτί!

Αφού λοιπόν συζητήσαμε 
για την μοναδικότητά μας,
ξανασυστηθήκαμε, δημιουργώντας το πορτρέτο μας.
Ο καθένας ζωγράφισε πρόσωπα, πράγματα
 ή ότι άλλο του είναι πιο αγαπημένο
και, σε δυάδες, συστήθηκε στον διπλανό του.
Τέλος, στην ομάδα 
το κάθε παιδί παρουσίασε τον διπλανό του.
Έτσι όλοι είχαμε την ευκαιρία 
να ξανασυστηθούμε με όλους 
και να μάθουμε τα πιο αγαπημένα 
πρόσωπα ή πράγματα των φίλων 
και συμμαθητών μας.




Στο κλείσιμο συζητήσαμε 
όλα αυτά που μάθαμε σήμερα
και περιμένουμε με ανυπομονησία
 να διαβάσουμε τα λευκώματά μας.
Τι είναι αυτά;
 Ζητήσαμε από αγαπημένα μας πρόσωπα
να μας συμπληρώσουν στο λεύκωμά μας
τρεις λόγους για τους οποίους 
είμαστε ξεχωριστοί!


"Εργαστήριο κεραμικής"




Το Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής 
του Ιδρύματος Οικ. Γ. Ψαροπούλου,
μας έστειλε την μουσειοσκευή του!

Με τον τρόπο αυτό
το Μουσείο "ταξίδεψε" στην Σύρο
και έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά
να γνωρίσουν την 
κεραμική παράδοση της χώρας μας.





Η μουσειοσκευή περιελάμβανε
αντιπροσωπευτικά 
κεραμικά αντικείμενα σε σμίκρυνση,
 εγχειρίδια για την νεώτερη παραδοσιακή κεραμική,
 έναν ψηφιακό δίσκο με αναφορές 
σε παραδοσιακές τεχνικές κατασκευής αγγείων. 
εκπαιδευτικά παιχνίδια, παζλ, αφίσες κ.ά.






 Τα αντικείμενα σε σμίκρυνση
που επεξεργαστήκαμε ήταν:

1. Νεροσφυρίχτρα, παιχνίδι
2. Φλάρος, καμινάδα
3. Φουφού, για το ψήσιμο του φαγητού
4. Στάμνα, για την αποθήκευση των υγρών
5. Πιθάρι, αποθηκευτικό αγγείο
6. Τσουκάλι, μαγειρικό σκεύος












Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν
και παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον
την παρουσίαση, συμμετέχοντας ενεργά 
σε αυτήν, αλλά και σε όλες τις δραστηριότητες
που οργανώσαμε και υλοποιήσαμε.

Παρακολουθήσαμε προβολή video,
όπου μάθαμε βασικές πληροφορίες
για την κατασκευή των αγγείων,
από την εξόρυξη του χώματος
ως το ψήσιμο στο καμίνι.

Περιεργαστήκαμε τα αντικείμενα
της μουσειοσκευής
και συζητήσαμε για
τα είδη των αγγείων και την χρήση τους,
αξιοποιώντας παράλληλα
και τον χάρτη της Ελλάδας
με τα μεγαλύτερα
αγγειοπλαστικά κέντρα.

Ζωγραφίσαμε τα περιγράμματα
των αγγείων.






Παίξαμε παιχνίδια με τις καρτέλες
και φτιάξαμε παζλ.





Συνεργαστήκαμε και διασκεδάσαμε!




Κατασκευάσαμε τα δικά μας 
κεραμικά αντικείμενα!






Ήταν ένα υπέροχο 
εργαστήριο κεραμικής,
γεμάτο γνώση, χαρά
και καλλιτεχνική δημιουργία!

"Ο κύκλος του νερού"





Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού
και το κεφάλαιο 
της Μελέτης Περιβάλλοντος "Το Νερό",
συζητήσαμε για το νερό, τον κύκλο του νερού,
τη σημασία του στη ζωή μας 
και στο φυσικό περιβάλλον,
την έλλειψή του, την σπατάλη του και την μόλυνση,
καθώς και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς
ώστε να μην το σπαταλάμε
 στην καθημερινότητά  μας.




Στο ταξίδι μας στον "κύκλο του νερού"
παρέα μας ήταν 
η "Σταγονούλα" και ο "Σταγονούλης"!
Μια απλή κατασκευή που φτιάξαμε
με χαρτόνι και ξυλάκια
και έτοιμοι οι ήρωες της ημέρας!
Τα παιδιά έπαιξαν με τους ήρωες
μπλέκοντάς τους 
σε αμέτρητες "νερο - περιπέτειες"!




Παίξαμε παιχνίδια
εξηγώντας τον "κύκλο του νερού".
Παιχνίδια ρόλων, κατασκευές, ζωγραφιές,
ομαδικές δραστηριότητες,
όπου γίναμε όλοι μαζί 
μια καταπληκτική "σταγονοπαρέα"!




Οι ρόλοι εναλλάσσονταν,
ο Ήλιος ζεσταίνει το νερό
και οι σταγονούληδες εξατμίζονται,
μαζεύονται στον ουρανό 
σχηματίζοντας τα σύννεφα
και με τη βροχή
ξαναβρίσκονται στη γη
γεμίζοντας τα ποτάμια, τις λίμνες και τη θάλασσα.











Ζωγραφίσαμε τον "κύκλο του νερού".











Το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή μας!
Κάθε σταγόνα μετράει!

"Εξερευνήστε την Σύρο"




Με αφορμή το κεφάλαιο της Γλώσσας
"Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει"
και τα κεφάλαια της
Μελέτης Περιβάλλοντος
"Διάφοροι τόποι της πατρίδας μου",
"Επικοινωνία και ενημέρωση"
και "Πολιτισμός",
δημιουργήσαμε τον δικό μας
ταξιδιωτικό οδηγό
για το νησί μας,
την Σύρο!

Ένα νησί που ξεχωρίζει 
για την ομορφιά του,
την πλούσια ιστορία του,
την ξεχωριστή αρχιτεκτονική
ανάμεσα στα άλλα κυκλαδίτικα νησιά,
την αγάπη του για τον πολιτισμό
και πολλά πολλά άλλα!

Τα παιδιά έγραψαν υπέροχες εργασίες
και τις παρουσίασαν στην ομάδα μας,
συνθέτοντας έναν πλούσιο 
ταξιδιωτικό οδηγό.


Γνωρίσαμε τον τόπο 
που κατοικούμε,
και ταυτόχρονα
περπατήσαμε νοερά 
στα στενά σοκάκια
με άρωμα μπουκαμβίλιας
σαν επισκέπτες στο νησί!



Ας εξερευνήσουμε την Σύρο!

Το εξώφυλλο του ταξιδιωτικού μας οδηγού.

Στο κέντρο του Αιγαίου πελάγους
βρίσκεται το νησιωτικό σύμπλεγμα
των Κυκλάδων.





Πρωτεύουσα των Κυκλάδων,
η όμορφη Ερμούπολη Σύρου!




 Η Ερμούπολη ξεχωρίζει ανάμεσα
στα υπόλοιπα κυκλαδίτικα νησιά
και για την ξεχωριστή της αρχιτεκτονική.




Υπέροχα κτίρια κοσμούν την πόλη
σε κάθε γειτονιά και βέβαια
στην κεντρική πλατεία του νησιού.





 Άλλη μια ιδιαιτερότητα του νησιού
είναι και η αρμονική συνύπαρξη

καθολικών και ορθόδοξων.
Χαρακτηριστική η εικόνα των δύο λόφων
που πρωτοαντικρίζει ο επισκέπτης
καθώς πλησιάζει στο νησί με το πλοίο.





Υπέροχες παραλίες
και γραφικά χωριά
κερδίζουν κάθε επισκέπτη!






Βόλτες στα γραφικά σοκάκια της Ερμούπολης
και δραστηριότητες που γεμίζουν με εμπειρίες
και διασκεδάζουν μικρούς και μεγάλους!






Οι Κυκλάδες φημίζονται για τα
μαγευτικά ηλιοβασιλέματα 
που μας χαρίζουν!





 Στο τέλος του ταξιδιού μας
προμηθευόμαστε πεντανόστιμες μπουκίτσες
της αγαπημένης τοπικής λιχουδιάς!
Το Συριανό λουκούμι!



Σας περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου